top of page

בית המשפט קבע בפסק דין עקרוני כי אין מקום להגיש תביעה כנגד קבלן/יזם לפני שהבנייה מסתיימת

בפסק דין אשר ניתן ביום 17.8.2020 על ידי בית המשפט בחיפה התקבלה עמדת משרדנו ונקבע העיקרון לפיו אין מקום להגיש תביעה כנגד קבלן/יזם לפני שהבנייה הסתיימה. משכך, התביעה כנגד לקוחת המשרד - חברה קבלנית מוכרת, נמחקה על הסף.

וכך נקבע, בין היתר, בפסק הדין:

"כאשר קבלן מבצע עבודות בניית בניין, כפי המקרה שלפניי, הוא אינו נדרש לעדכן את בעלי הדירות השונים בפעולות השונות שהוא מבצע, ולא ברור המקור החוקי לדרישה זו של התובעים, שאין בה אלא כדי להטריח את הקבלן ולהפריע לו לבצע מלאכתו באופן ראוי והולם. התובעים היו צריכים להמתין לסיום הבנייה, ולאחר מכן לבדוק האם ישנם ליקויים בדירתם. תוך כדי בנייה לא ניתן לדעת זאת בוודאי שלא ניתן לנהל הליך משפטי בגין עבודה שלא הסתיימה."

43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

8 טיפים לבחירת מגשר טוב להסכם הגירושין שלך

גירושים הוא ללא ספק אחד החוויות המאתגרות ביותר בחיים. בתוך סערת הרגשות, ניווט במורכבות המשפטית של הליכי גירושין עשוי להיראות כמשימה בלתי אפשרית ובמקרים רבים מדובר גם בהליך יקר מאוד. משכך אין זה מפתיע

היתרונות בהליך הגישור

גישור הוא שיטה אלטרנטיבית ליישוב סכסוכים שבו צד שלישי ניטרלי, המגשר, מאפשר תקשורת ומשא ומתן בין הצדדים כדי לעזור להם להגיע להסכמה הדדית מקובלת. ישנם מספר יתרונות לשימוש בשיטת הגישור ליישוב סכסוכים: 1.

דברים שצריך לדעת על הסכם הקצאת מניות

הסכם הקצאת המניות קובע את התנאים וההגבלות של הקצאת המניות בחברה, לרבות ההצהרות הדרושות למשקיעים בדבר מצב החברה וההצהרות הדרושות לחברה בדבר יכולת המשקיעים, והוא עשוי לכלול, בין היתר, את הנושאים המרכזיי

bottom of page